Monday, 22 January 2018

How Fans Reacted When Trey Songz Announced That He Is A Relationship


Fans Reaction To Trey Songz Joke That He was In Relation.



Last Monday Trey Songz posted on his Twitter and the tweet said "I'm in a relationship..." in seconds fans reacted to this tweet and most of them were heartbroken.Looks like when Trey would get into a relationship he would break many hearts because tweeter was full of crying tweets.After all the tweeter tears he then replied his tweet with a " Wit all my b!+<#=z yea".





What an emotional rollercoaster for all those fans who are seriously crushing on Trey,Lol.Trey likes playing with his fans but he has got mad love for them and they also do love him too.For now fans can save the tears for maybe later ,Lol.But Trey has been in relationships before i can't help but wonder if fans got emotional everytime.Here are his fans reaction to his tweet.









  1. I'm in a relationship...

  2. Yes songz is in a relationship and he's all mines...❤πŸ˜›πŸ˜›πŸ˜›πŸ˜˜πŸ˜˜
  3. TWITTER When Trey Songz tweeted"I am in a relationship"I almost died but I just realised that the day tweets something like that I won't almost die I would literally die.It would break my heart 😭😭😭.YES! dont judge me he is my favourite and that's how hard I fangirl !
  4. He really is in a relationship with me, he just don’t know it. We can wait until I finish school to go public though πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜˜ I can’t handle the public with school and work.
  5. Replying to 
    when trey tweets he in a relationship😭
  6. Trey Songz Tweets About Being In A Relationship, Shocks The Internet
  7. Trey songz scared me when he said he in a relationshipπŸ˜“πŸ˜‚πŸ˜‚. I'm thinking like he invented sex so he shouldnt be able to f*ck with them.πŸ˜‚
  8. Trey scared me with “im in a relationship....” the “wit all my b!+<#=z=yea” like what?!!!!!! Trey you care confusing bruh but I still love you! Be careful what you do boy lol
  9. Yea you in a relationship with me lol πŸ˜ŠπŸ’–


  10. Replying to 
    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Mr steal your girl is in a relationship....
  11. Trey Songz tweeted '' I'm in a Relationship'' and all the girls are feeling heart-broken. Well, I have been single for the past 5 years and no one seems to care. Suicide will be Bae this Afternoon. πŸ™†‍♂️πŸ™†‍♂️
  12. Me when tweeted he’s in a relationship
  13. Trey Songz Tweets About Being In A Relationship, Shocks The Internet
  14. Trey Songz announced he is in a relationship 😳😩
  15. Trey Songz just tweeted he in a relationship... I am lowkey about to cry πŸ˜‚πŸ˜­.
  16. Trey Songz: I'm in a relationship... Me:
  17. not in a relationship with trey songz...ik i had everyone fooled...still singleπŸ˜‚
  18. Trey who you in a Relationship with🧐
  19. Retweeted Trey Songz (): I'm in a relationship...
  20. Replying to 
    why you playing games b 🀷🏼‍♀️ we all know he's in a relationship with his career and that better be the only relationship he's in frrrr
  21. I’m in a relationship with you too 😩
  22. Trey Songz Tweets About Being In A Relationship, Shocks The Internet
  23. i saw trey songz tweet he was in a relationship and got in my feelings. πŸ˜‚then i seen he said with all his bitches. yup i’m one of them. 🀷🏾‍♀️
  24. Replying to 
    We’re in a relationship
  25. trey songz ass probably is in a relationship, he just knows that would end his career so he keeping it on the low.
  26. So, is now in a relationship... My whole 2018 is over!
  27. Replying to 
    Im iN a ReLATioNShIP... No you're not...
  28. Trey Songz Tweets About Being In A Relationship, Shocks The Internet
  29. This still my face abt being in a relationship
  30. Replying to 
    are u in a relationship with a beautiful woman because I care about you baby and I love you too
  31. RT : I'm in a relationship...
  32. 2011 mood RT : I'm in a relationship...
  33. Replying to 
    Am in a relationship with my Dog and Cat!
  34. Looks like twitter flood with being in a relationship πŸ˜‚
  35. is in a relationship with ....
  36. Why uthanda ukuzenza mina fam? Yakopa yaz'. ": I'm in a relationship..."
  37. Replying to 
    Trey actually in a relationship 😳😳 wow πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜³ congrats πŸ’ƒπŸ½πŸ’ƒπŸ½
  38. I been listening to trey songz all day and now i feel like I’m in a whole relationship with this man 🀷🏽‍♀️πŸ˜‚
  39. I’m in a relationship with Trey Songz’s feature on It’s A Vibe.
  40. Trey Songz` Me 4 U Infidelity 2. Is Toxic, problematic, abusive, ect... but i feel its a lurical truth for many men in a position of power in a relationship... I think thats why i like it so much. Every trifiling nigga relates to this bullshit

  41. i feel like trey songz in a relationship with a va girl but not tryna let the world know lol on some lowkey shit
  42. Replying to 
    Like yall dont lust after Trey Songz while yall in a relationship Please
  43. Single or in a relationship there’s always that one nigga she will tuck regardless. His name is Trey Songz πŸ˜‚
  44. Lool you see trey songz yeah? Has he ever been in a relationship or is he just a full time hoe??????
  45. Why would Trey Songz get married he can get all the benefits without even being in a relationship lol



      1. End of conversation
      1. New conversation
  46. πŸ‘€ I don't know if you saw this but apparently you in a relationship you don't know about